Medarbejder­administration

Sikker og brugervenlig medarbejderadministration for tandlægeklinikker

Effektiv medarbejderadministration

Har du overvejet, hvordan medarbejderadministration i din klinik kan gøres lettere? Kontakt os allerede i dag og lad os tage en snak – vi kan gøre din hverdag mere overskuelig. Hos ClinicDrive har vi nemlig udviklet en digital platform, der samler alt administrativt ét sted. 

Her vil du nemt kunne holde styr på både medarbejderdata, vagtplaner og opgavestyring. Med vores brugervenlige løsning får du mulighed for: 

  • Nemt at få overblik over arbejdstider og fravær
  • Hurtigt at se hvem der er mødt ind på arbejde i dag
  • Få automatiske notifikationer og påmindelser
  • Sikker kommunikation mellem dine medarbejdere
  • Oprettelse og opdatering af kontrakter og aftalegrundlag 

Alt data bliver automatisk gemt og slettes i overensstemmelse med GDPR. Derfor kan du med fordel vælge vores system til optimering af din medarbejderadministration.

Skræddersyet medarbejderadministration

Med ClinicDrive vil alle få adgang til en medarbejderplatform. Her vil hver enkelt medarbejder kunne tilgå sine egne data, se vagtplaner og alt andet relevant information. Det er dog kun administratoren, der kan ændre og ajourføre data.

Vores digitale system er designet og udviklet specifikt til tandlægeklinikker. Dog kan enhver løsning tilpasses præcis til din klinik og dine behov.

Systemet er velegnet til både små og større klinikker uanset antallet af dine medarbejdere. Det er også oplagt, hvis du driver et netværk eller en kæde af flere tandlægeklinikker, hvor du har ansvaret for eksempelvis medarbejderadministration.

Lad os tage en snak

Har du brug for mere struktur og et system til alt det praktiske? Henvend dig hurtigst muligt og lad os vise dig, hvordan vi kan gøre din medarbejderadministration mere enkel og overskuelig.

Du er altid velkommen til at give os et kald på telefon 73 70 23 40, skrive en mail på info@clinicdrive.dk eller benytte vores kontaktformular

Vi dækker tandlægeklinikker i hele Danmark, og der er altid fri support med, når du vælger ClinicDrive.

Vi dækker hele Danmark

Bliv en del af fremtidens tandlægebranche

Gør som mange af dine kollegaer i hele landet

Gule stjernerLettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”

Gule stjernerLettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”

Gule stjernerVi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Vi har her på klinikken været glade for, at får integreret ClinicDrive i det daglige brug. Vi er især glade for systematiseringen af opgaver, hvilket gør hverdagen lettere, mere overskuelig og mindre presset”

Gule stjernerVi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Jeg synes virkelig, det er skønt, at der er en elektronisk registrering af min arbejdstid og beregning af ferie/afspadsering. Det giver mig en sikkerhed for, at det bliver opgjort korrekt i henhold til den gældende overenskomst for min faggruppe”

Hvordan kommer I igang?

  • Vi starter rejsen sammen

    Første skridt er at kontakte os. Så hjælper vi jer i gang og gennem vores tætte samarbejde sætter vi en klar retning for jeres system.

  • Onboarding, opsætning og undervisning

    Vi opsætter alt med jeres klinikejer og en udvalgt ClinicDrive administrator. Derefter bliver alle onboardet og klædt godt på til at bruge systemet.

  • Vi går live med systemet

    Nu kører systemet, som det skal, og alle er uddannet i at bruge ClinicDrive. Efter det er gået, live kan I altid benytte vores gratis support.

Skriv til os