Roller & rettigheder
Udforsk yderligere oplysninger for hver af funktionerne.
Udforsk yderligere oplysninger for hver af funktionerne.
Roller & rettigheder
I ClinicDrive defineres medarbejderens adgange og muligheder af den rolle, han eller hun tildeles i systemet.
Medarbejderplatformen giver adgang til, at den almindelige medarbejder kan se egne oplysninger og opgørelser, fremmødeplan, opgavebeskrivelser og bruge den interne beskedfunktion til kommunikation med sine kolleger.
Administrationsplatformen giver mulighed for at tildele en række forskellige roller. Managementrollen, der typisk tildeles den virksomhedsansvarlige tandlæge eller klinikadministratoren, giver adgang til alle funktioner. Desuden er der en række specialistroller: Administrator, teamkoordinator, HR-koordinator og best practice-koordinator.
Administratorrollen er den vigtigste, den varetages typisk af klinikkoordinatoren, som får ansvaret for at lave tidsgodkendelser, vedligeholde stamdata og introducere nye medarbejdere til systemet. ClinicDrive er administratorens vigtigste værktøj i hverdagen.
Roller
Vi dækker hele Danmark
Lettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”
Uvurderligt værktøj under vores besøg fra STYRELSEN FOR PATIENT SIKKERHED
“De var imponeret over ClinicDrive’s evne til at konsolidere vigtig information på enkeltvis i systemet og samtidig gøre det tilgængelig for alle vores medarbejdere”
Vi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Vi har her på klinikken været glade for, at får integreret ClinicDrive i det daglige brug. Vi er især glade for systematiseringen af opgaver, hvilket gør hverdagen lettere, mere overskuelig og mindre presset”
Vi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Jeg synes virkelig, det er skønt, at der er en elektronisk registrering af min arbejdstid og beregning af ferie/afspadsering. Det giver mig en sikkerhed for, at det bliver opgjort korrekt i henhold til den gældende overenskomst for min faggruppe”
Første skridt er at kontakte os. Så hjælper vi jer i gang og gennem vores tætte samarbejde sætter vi en klar retning for jeres system.
Vi opsætter alt med jeres klinikejer og en udvalgt ClinicDrive administrator. Derefter bliver alle onboardet og klædt godt på til at bruge systemet.
Nu kører systemet, som det skal, og alle er uddannet i at bruge ClinicDrive. Efter det er gået live, kan I altid benytte vores gratis support.
Skomagervej 3C | 7100 Vejle | CVR: 40640665
| Skomagervej 3C
| 7100 Vejle
| CVR: 40640665
| info@clinicdrive.dk
| Facebook
| LinkedIn
| Instagram