Alt hvad din klinik har brug for – samlet i én platform

ClinicDrive tilbyder en komplet suite af værktøjer til at modernisere og effektivisere driften af din tandlægeklinik

Én platform. Alt samlet

Hos ClinicDrive handler det ikke om at lave om på din hverdag – det handler om at gøre den lettere. Vi samler alt det administrative ét sted, så du kan bruge tiden, hvor den tæller: hos patienterne. Fra løn og tidsregistrering til kvalitetsstyring og AI-genererede procedurer – vi har dig dækket ind.

Det er digitalisering uden kaos, så du kan bevare overblikket og roen på klinikken. Kort sagt: samme drift, bedre værktøjer, mere overskud.

Se alle funktioner her

  • Medarbejderadministration

    Hold styr på holdet – uden hovedbrud

    Medarbejderadministration gør det let at holde styr på ansættelseskontrakter, rettigheder og personaleinformation. Du får tryghed i, at alt er lovligt og opdateret. Det sikrer klare linjer mellem dig og dine medarbejdere.

  • Planlægning

    Få ferieplanen til at gå op i første hug

    Planlægning hjælper dig med at holde overblik over ferie, fravær og vagter. Du slipper for manuelle Excel-ark og kalenderkaos. Det bliver nemt at få puslespillet til at gå op.

  • Tidsregistrering

    Fuld kontrol over timer og tillæg

    Tidsregistrering giver overblik over arbejdstid, pauser og overarbejde. Du får styr på både arbejdstidsdirektiver og medarbejdernes forventninger. Det fjerner tvivl og skaber transparens.

  • Kvalitetsstyring

    Høj kvalitet uden papirbunker

    Kvalitetsstyring hjælper dig med at holde styr på opgaver, instrukser og dokumentation. Du får styr på kvaliteten uden at drukne i papirarbejde. Det skaber tryghed både internt og overfor myndigheder.
    Med kvalitetsstyring får du også overblik over:

    – Procedurer og arbejdsgange

    – Afvigelser og hvordan de håndteres

    – Rutineopgaver og deres opfølgning

  • ClinicDrive-AI

    Færdige procedurer på sekunder – ikke timer

    Med ClinicDrive-AI slipper du for tidskrævende skrivearbejde.
    Få professionelle procedurer og vejledninger med få klik – klar til brug i klinikken. Du sparer tid, sikrer ensartethed og får styr på alt fra APV til GDPR.

    Få hjælp til bl.a.:

    – Kemisk APV og arbejdsmiljø

    – Kliniske procedurer og rutiner

    – Røntgen- og personalehåndbog

    – GDPR og dokumentation

    – Overenskomster og juridiske spørgsmål

  • Kommunikation

    Sig farvel til post-its og misforståelser

    Kommunikation samler interne beskeder og information ét sted. Du slipper for e-mails og lapper på frokostbordet. Alle er opdateret, og intet falder mellem to stole.

  • Lønadministration

    Løn, der bare spiller – hver gang

    Med automatisk lønadministration får du styr på lønnen – nemt og præcist.
    Løngrundlaget beregnes automatisk, så du slipper for rod, manuelle beregninger og tastefejl. Det sikrer korrekt løn – til tiden, hver gang.

    Du opnår samtidig:

    – Fuld transparens i lønberegningen

    – Færre fejl og misforståelser

    – Automatisk håndtering af overenskomstregler

    – Minimal risiko for tastefejl

    – En enklere og mere sikker lønproces – uden bøvl

  • Statistik

    Se tallene, før de bliver til problemer

    Få fuldt overblik over klinikkens nøgletal – hurtigt og enkelt.
    Med statistik og dataindsigt kan du med få klik følge udvikling, produktivitet og fravær. Det gør det lettere at træffe beslutninger på et oplyst og databaseret grundlag.

    Du kan bl.a. bruge statistikken til:

    – BI-udtræk og ledelsesrapportering

    – MUS- og motivationssamtaler

    – Identificering af fraværstendenser

    – Opfølgning på mål og performance

    – Og meget mere…

  • Netværksadministration

    Sikker adgang – hjemme og på klinikken

    Netværksadministration giver overblik og ensartethed på tværs af klinikker.
    Få central adgang til data, statistik og medarbejderadministration – direkte fra HQ. Funktionen giver netværksadministratorer unikt indblik og kontrol, der styrker samarbejde og drift på tværs af kæden.

    Opnå fordele som:

    Samlet overblik over kliniknetværket

    Ensartethed i procedurer og struktur

    Understøttelse af klinikker fra centralt hold

    Løn-administration på tværs af klinikker

    Datadrevet beslutningsstøtte og optimering

    Unikke konkurrencemæssige fordele

Vi dækker hele Danmark

Bliv en del af fremtidens tandlægebranche

Gør som mange af dine kollegaer i hele landet

Gule stjernerLettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”

Gule stjernerUvurderligt værktøj under vores besøg fra STYRELSEN FOR PATIENT SIKKERHED
“De var imponeret over ClinicDrive’s evne til at konsolidere vigtig information på enkeltvis i systemet og samtidig gøre det tilgængelig for alle vores medarbejdere”

Gule stjernerVi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Vi har her på klinikken været glade for, at får integreret ClinicDrive i det daglige brug. Vi er især glade for systematiseringen af opgaver, hvilket gør hverdagen lettere, mere overskuelig og mindre presset”

Gule stjernerVi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Jeg synes virkelig, det er skønt, at der er en elektronisk registrering af min arbejdstid og beregning af ferie/afspadsering. Det giver mig en sikkerhed for, at det bliver opgjort korrekt i henhold til den gældende overenskomst for min faggruppe”

Hvordan kommer I i gang?

  • Vi starter rejsen sammen

    Første skridt er at kontakte os. Så hjælper vi jer i gang og gennem vores tætte samarbejde sætter vi en klar retning for jeres system.

  • Onboarding, opsætning og undervisning

    Vi opsætter alt med jeres klinikejer og en udvalgt ClinicDrive administrator. Derefter bliver alle onboardet og klædt godt på til at bruge systemet.

  • Vi går live med systemet

    Nu kører systemet, som det skal, og alle er uddannet i at bruge ClinicDrive. Efter det er gået live, kan I altid benytte vores gratis support.

Skriv til os