Hjemmeadgang
Udforsk yderligere oplysninger for hver af funktionerne.
Udforsk yderligere oplysninger for hver af funktionerne.
Hjemmeadgang / mobilløsning
ClinicDrives dedikerede mobilløsning er udviklet til at hjælpe medarbejderne, når de ikke er på klinikken. Medarbejderne har adgang fra deres egen mobiltelefon, her kan de se deres fremmødeplan, melde ferie og sygdom og kommunikere med kollegerne gennem beskedsystemet.
Se underpunkter for beskrivelse af funktionerne under hjemmeadgang / mobilløsning.
Ønsker
Mobilløsningen understøtter, at medarbejderne kan ønske fravær, for eksempel ferie, direkte i systemet.
Sygemelding
Medarbejderne kan melde sygdom direkte i systemet fra deres egen mobiltelefon. Ved overstået sygdom sender de en raskmelding – igen fra egen telefon.
Arbejdstider
Med ClinicDrives mobilløsning har medarbejderen mulighed for at se sin egen fremmødeplan fra sin private mobiltelefon. På den måde har medarbejderen altid planen med sig, og kan orientere sig om eventuelle ændringer og opdateringer.
Kommunikation
Via mobilløsningen har medarbejderen mulighed for at kommunikere med sine kolleger på klinikken, samt medarbejdere på andre klinikker inden for netværket. Kernefunktioner inkluderer:
Medarbejderprofil
For hver enkelt medarbejder har ClinicDrive en medarbejderprofil, der viser stamdata, aftalegrundlag og opgørelser af timer og fravær. Data og opgørelser opdateres løbende, og er baseret på de gældende overenskomster. Medarbejdere og administrator har direkte adgang til de underliggende data, så der er fuld gennemsigtighed for alle opgørelser. Det skaber tryghed og styrker tilliden i klinikken.
Vi dækker hele Danmark
Lettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”
Lettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”
Vi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Vi har her på klinikken været glade for, at får integreret ClinicDrive i det daglige brug. Vi er især glade for systematiseringen af opgaver, hvilket gør hverdagen lettere, mere overskuelig og mindre presset”
Vi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Jeg synes virkelig, det er skønt, at der er en elektronisk registrering af min arbejdstid og beregning af ferie/afspadsering. Det giver mig en sikkerhed for, at det bliver opgjort korrekt i henhold til den gældende overenskomst for min faggruppe”
Første skridt er at kontakte os. Så hjælper vi jer i gang og gennem vores tætte samarbejde sætter vi en klar retning for jeres system.
Vi opsætter alt med jeres klinikejer og en udvalgt ClinicDrive administrator. Derefter bliver alle onboardet og klædt godt på til at bruge systemet.
Nu kører systemet, som det skal, og alle er uddannet i at bruge ClinicDrive. Efter det er gået, live kan I altid benytte vores gratis support.
Skomagervej 3C | 7100 Vejle | CVR: 40640665
| Skomagervej 3C
| 7100 Vejle
| CVR: 40640665
| info@clinicdrive.dk
| Facebook
| LinkedIn
| Instagram