Medarbejderadministration
Sikker og brugervenlig medarbejderadministration for tandlægeklinikker
Har du overvejet, hvordan medarbejderadministration i din klinik kan gøres lettere? Kontakt os allerede i dag og lad os tage en snak – vi kan gøre din hverdag mere overskuelig. Hos ClinicDrive har vi nemlig udviklet en digital platform, der samler alt administrativt ét sted.
Her vil du nemt kunne holde styr på både medarbejderdata, vagtplaner og opgavestyring. Med vores brugervenlige løsning får du mulighed for:
Alt data bliver automatisk gemt og slettes i overensstemmelse med GDPR. Derfor kan du med fordel vælge vores system til optimering af din medarbejderadministration.
Med ClinicDrive vil alle få adgang til en medarbejderplatform. Her vil hver enkelt medarbejder kunne tilgå sine egne data, se vagtplaner og alt andet relevant information. Det er dog kun administratoren, der kan ændre og ajourføre data.
Vores digitale system er designet og udviklet specifikt til tandlægeklinikker. Dog kan enhver løsning tilpasses præcis til din klinik og dine behov.
Systemet er velegnet til både små og større klinikker uanset antallet af dine medarbejdere. Det er også oplagt, hvis du driver et netværk eller en kæde af flere tandlægeklinikker, hvor du har ansvaret for eksempelvis medarbejderadministration.
Har du brug for mere struktur og et system til alt det praktiske? Henvend dig hurtigst muligt og lad os vise dig, hvordan vi kan gøre din medarbejderadministration mere enkel og overskuelig.
Du er altid velkommen til at give os et kald på telefon 73 70 23 40, skrive en mail på info@clinicdrive.dk eller benytte vores kontaktformular.
Vi dækker tandlægeklinikker i hele Danmark, og der er altid fri support med, når du vælger ClinicDrive.
Vi dækker hele Danmark