Priser

Vælg abonnement som passer til din klinik.
Alle abonnementer bygger på en klinik- og medarbejderlicens.

Vælg dit abonnement!

Mindste standardabonnement uden tilkøbsmuligheder. (starter)

Starter

40 kr.

/medarb. /mdr.ex. moms
Begynder ved 1.120 /md ex moms inkl. 10 brugere

  • Tidsregistrering
  • Fraværsregistrering
  • Saldoopgørelse
  • Branchespecifik regelmotor

Standardabonnement uden tilkøbsmuligheder. (udvidet)

Basic

40 kr.

/medarb. /mdr.ex. moms
Begynder ved 1.760 /md ex moms inkl. 10 brugere

  • Personaleadministration
  • Enkel planlægning
  • Kvalitets- og opgavestyring
  • Dokumentationsbibliotek
  • Hjemmeadgang

Største standardabonnement med tilkøbsmuligheder. (Komplet)

Flex

60 kr.

/medarb. /mdr.ex. moms
Begynder ved 3.560 /md ex moms inkl. 10 brugere

  • Avanceret planlægning
  • Fraværsstyring
  • Fuld kvalitetsstyring
  • Kunstig intelligens  -AI
  • Udvidet medarbejdertyper
  • Løn administration

Individuelle opsætninger og aftaler for det enkelte netværk.

Netværk

Pris efter aftale

Få en skræddersyet løsning
Kontakt os for at høre mere

  • Overblik for hele klinikporteføljen
  • Fælles Best practice
  • Fælles Løn-administration
  • Fælles Kommunikations platform
  • Fælles klinik-administration
  • Netværks-administration

Abonnementsoversigt

Få et overblik over vores pakkeløsninger. I netværkspakken kan du efter aftale få det inkluderet, som du ønsker. Kontakt os for at høre mere.

Basic eller flex

Medarbejderadministration Basic Flex
Alle relevante medarbejderstamdata
Fuld medarbejderoversigt
Styr på alle aftaler. Nuværende og fremtidige kontrakter
Fælles kommunikationsplatform
Styr på alle eksterne medarbejdere
Udvidet medarbejdertyper (timelønnet)

Planlægning

Planlægning Basic Flex
Planlægningsperioder der passer din rytme
Fremmødeplanlægning med fuld fleksibilitet
Fraværsplanlægning i et samlet overblik
Aktivitetsplanlægning
Ressourceplanlægning til styring af dine klinikrum – tilkøb

Kvalitets- og opgavestyring

Kvalitets- og opgavestyring Basic Flex
Kvalitetsopgaver m. dokumentation til overholdelse af offentlige kvalitetsstandarder
Kvalitetsspor med et tryk
Rutineopgaver som sikrer arbejdet ikke falder mellem 2 stole
Afvigelsesrapportering til dig som gerne vil have fuld kontrol
Procedurehåndtering så du nemt kan redigere og har fuld journalisering
Inspirationsbibliotek, så kommer du nemt i gang
Best practice bibliotek, hvis du synes det er nemmere

Statistik

Statistik Basic Flex
Fraværsstatistik
Fremmødestatistik
Forskudtidsstatistik 
Gennemsnitlig fremmøde (48 timers reglen)

Customer Success

Customer Success Basic Flex
ClinicDrive Support
ClinicDrive Academy

Netværk

Netværksadministration Netværk
Medarbejderoverblik for hele klinikporteføljen Efter aftale
Kommunikation på tværs af klinikportefølgen Efter aftale
Del kvalitets- og rutineopgave best practice på tværs af klinikporteføljen Efter aftale
Del dokumentskabeloner på tværs af klinikporteføljen Efter aftale
Lav månedsafslutning for hele klinikporteføljen Efter aftale
Godkend tidsregistreringer og anmodninger centralt på tværs af klinikporteføljen Efter aftale

Bliv en del af fremtidens tandlægebranche

Bliv en del af fremtidens tandlægebranche Basic Flex
Medarbejderbegrænsning (antal medarbejdere) Max og inkl. 10 Uendelig (inkl. 10)
Klinikabonnement pr. måned (pr. klinik/afdeling) ekskl. moms 1.360 kr. 2.960 kr.
Medarbejderabonnement (pr. medarbejder) pr. måned ekskl. moms 40 kr. 60 kr.
Datalagring over 1 GB > pris pr. 500 MB 75 kr. 75 kr.
Support Gratis Gratis
Onboarding (engangsbeløb) 15.000 kr. 25.000 kr.

Gør som mange af dine kollegaer i hele landet

Gule stjernerLettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”

Gule stjernerUvurderligt værktøj under vores besøg fra STYRELSEN FOR PATIENT SIKKERHED
“De var imponeret over ClinicDrive’s evne til at konsolidere vigtig information på enkeltvis i systemet og samtidig gøre det tilgængelig for alle vores medarbejdere”

Gule stjernerDet er en fantastisk positiv udvikling
“Vi ser en tendens med øget effektivitet og sikkerhed i tandlægepraksis med ClinicDrive
– det er en fantastisk positiv udvikling”

Gule stjernerDet er helt genialt
“Det er helt genialt at have en samlet platform til at holde styr på bl.a. daglige rutiner, alle klinikkens dokumenter og personaleoplysninger.”

Gule stjernerLettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”

Gule stjernerUvurderligt værktøj under vores besøg fra STYRELSEN FOR PATIENT SIKKERHED
“De var imponeret over ClinicDrive’s evne til at konsolidere vigtig information på enkeltvis i systemet og samtidig gøre det tilgængelig for alle vores medarbejdere”

Gule stjernerVi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Vi har her på klinikken været glade for, at får integreret ClinicDrive i det daglige brug. Vi er især glade for systematiseringen af opgaver, hvilket gør hverdagen lettere, mere overskuelig og mindre presset”

Gule stjernerDet er en fantastisk positiv udvikling
“Vi ser en tendens med øget effektivitet og sikkerhed i tandlægepraksis med ClinicDrive
– det er en fantastisk positiv udvikling”

Gule stjernerDet er helt genialt
“Det er helt genialt at have en samlet platform til at holde styr på bl.a. daglige rutiner, alle klinikkens dokumenter og personaleoplysninger.”

Gule stjernerDet allerbedste
“Det allerbedste er, at vi har manualer på klinikkens mange opgaver i systemet”

Gule stjernerAdministrationstimerne skrumper
“Det kræver lidt indtastning til en start, men snart er man kørende og administrationstimerne skrumper og bliver sjovere!”

Gule stjernerRigtig god og lærerig introduktion
“Jeg har fået en rigtig god og lærerig introduktion til ClinicDrive løsningen”

Vi dækker hele Danmark

Bliv en del af fremtidens tandlægebranche

Hvordan kommer I i gang?

  • Vi starter rejsen sammen

    Første skridt er at kontakte os. Så hjælper vi jer i gang og gennem vores tætte samarbejde sætter vi en klar retning for jeres system.

  • Onboarding, opsætning og undervisning

    Vi opsætter alt med jeres klinikejer og en udvalgt ClinicDrive administrator. Derefter bliver alle onboardet og klædt godt på til at bruge systemet.

  • Vi går live med systemet

    Nu kører systemet, som det skal, og alle er uddannet i at bruge ClinicDrive. Efter det er gået live, kan I altid benytte vores gratis support.

Skriv til os