Priser

Vælg abonnement som passer til din klinik.
Alle abonnementer bygger på en klinik- og medarbejderlicens.

Vælg dit abonnement!

Standardabonnement uden tilkøbsmuligheder. (udvidet)

Basic

1.360 kr.

/mdr.ex. moms
40 kr. pr medarb. /mdr.ex. moms

  • Personaleadministration
  • Enkel planlægning
  • Kvalitets- og opgavestyring
  • Dokumentationsbibliotek
  • Hjemmeadgang

Største standardabonnement med tilkøbsmuligheder. (Komplet)

Flex

2.960 kr.

/mdr.ex. moms
60 kr. pr medarb. /mdr.ex. moms

  • Avanceret planlægning
  • Fraværsstyring
  • Fuld kvalitetsstyring
  • Kunstig intelligens  -AI
  • Udvidet medarbejdertyper
  • Løn administration

Individuelle opsætninger og aftaler for det enkelte netværk.

Netværk

Pris efter aftale

Få en skræddersyet løsning
Kontakt os for at høre mere

  • Overblik for hele klinikporteføljen
  • Fælles Best practice
  • Fælles Løn-administration
  • Fælles Kommunikations platform
  • Fælles klinik-administration
  • Netværks-administration

Abonnementsoversigt

Få et overblik over vores pakkeløsninger. I netværkspakken kan du efter aftale få det inkluderet, som du ønsker. Kontakt os for at høre mere.

Medarbejdere

Din indgang til ClinicDrive hvor vi har styr på alle overenskomster, hjælper med jeres kommunikation og samlere jeres medarbejders HR data.

Funktioner Basic Flex
Stamdata og fuldt medarbejderoverblik – Samlet HR-profil for alle medarbejdere – nemt at finde og opdatere oplysninger ét sted.
Kontrakter og aftaler (nu og fremtid) – Overblik over alle kontrakter inkl. kommende ændringer – I er altid forberedte til revisioner.
Tidsregistrering pr. medarbejder – Enkel og præcis tidsregistrering – sikrer korrekt løngrundlag og statistik.
Norm tid validering – Automatisk tjek af afvigelser mellem registreret tid og normtid – sparer manuelt arbejde.
Rolle baseret adgang – Giver medarbejdere kun adgang til relevante data og funktioner – øger sikkerheden.
Overenskomst baseret regel motor m. 37 regel sæt – Sikrer korrekt håndtering af komplekse regler og overenskomster uden manuel beregning.
Registrering af eksterne medarbejdere – Mulighed for at tilknytte vikarer, konsulenter og eksterne samarbejdspartnere.
Udvidede medarbejdertyper (timelønnet mv.) – Fleksibel håndtering af forskellige ansættelsesformer og lønmodeller inklusiv 2 ekstra regelsæt for timelønnet.
Smart oversigt over sygdom, ferie fri og afspadsering – Yderligere detaljer tilgængelige – samlet overblik gør planlægning let og gennemsigtig.
Beskedsystem ved login og samlet tracking – Kommunikation logges sikkert og kan dokumenteres ved behov – ingen beskeder går tabt.

Godkendelser

Sig farvel til forvirring og gætteri. Med tidsgodkendelser og anmodninger sikrer I, at alt er på plads, dokumenteret og godkendt – hurtigt og effektivt.

Funktioner Basic Flex
Godkendelser tid – Hurtig og dokumenteret godkendelse af tidsregistreringer – sikrer korrekt løn.
Godkendelser anmodninger – Gør det nemt at håndtere ferie- og fraværsanmodninger digitalt og spor dem bagefter.
To vejs godkendelser – Ledelse og medarbejder bekræfter begge – sikrer transparens og færre fejl.
Arkiv af historiske data – Let adgang til tidligere godkendelser – vigtigt ved audits, tvivl eller afstemninger, disse er tilgængelig for både medarbejder og administrator.

Planlægning

Perioder, fravær, vagtplaner og lokaler – alt samlet ét sted. Når planlægningen er overskuelig, bliver hverdagen lettere for både medarbejdere og ledelse.

Funktioner Basic Flex
Fraværsplanlægning i samlet overblik – Samlet billede af alle fraværstyper – ferie, sygdom, kurser mv.
Aktivitetsplanlægning (vagtplan) – Nem opbygning af vagtplaner, der tager højde for regler, kompetencer og behov.
Medarbejder match – Systemet foreslår automatisk bedste match mellem medarbejder og opgave.
Planlægningsperioder, der passer jeres rytme – Mulighed for at definere egne planlægningsintervaller (uger, måneder, kvartaler). Tilvalg
Fremmødeplanlægning med fuld fleksibilitet – Understøtter fleksible arbejdstider og forskellige mønstre på tværs af medarbejdere.
Ressource- og lokaleplanlægning (styring af klinikrum) – Effektiv brug af lokaler og ressourcer – undgår dobbeltbookinger. Rum kan omdøbes og farvekodes.

Kvalitets­styring

Tryghed i, at alt bliver gjort rigtigt. Procedurer, rutineopgaver, ad-hoc opgaver og afvigelser dokumenteres nemt. I har altid et opdateret dokumentbibliotek, så I undgår fejl og sparer tid.

Funktioner Basic Flex
Procedurer (oprettelse og redigering) – Opret, del og vedligehold klinikkens procedurer digitalt – altid versioneret.
Rutineopgaver (sikrer intet falder mellem 2 stole) inklusiv bibliotek – Daglige, ugentlige, månedlige og årlige opgaver – sikrer intet falder mellem to stole.
Planlægning og opfølgning af Ad-hoc opgaver – Opgaver kan tildeles og følges op, så intet glemmes.
Ansvarsfordeling, opgaver 3 personer – Automatisk næste ansvarlige sættes på opgaven ved fravær – øger robustheden.
Ansvarsfordeling, Ad-hoc og procedure 1 pers. – Entydigt ansvar sikrer, at opgaver bliver udført og dokumenteret.
Afvigelsesrapportering – Rapporter nemt fejl og forbedringsforslag direkte i systemet – fremmer læring.
Dokumentbibliotek samling af alle klinikkens dokumenter – Alt samlet ét sted – tøm mapperne og få styr på versioner og søgbarhed.
Inspirations- og best practice-bibliotek for dokumenter og opgaver – APV, overenskomster og instruktioner – let adgang til best practice.
Myndigheds filtrering (ved besøg) – Filtrer dokumenter, så kun myndighedsrelevante vises – giver tryghed ved tilsyn.
Support ved myndighedsbesøg – Hjælp til at sikre, at alt er udfyldt og korrekt – og standby ved selve besøget.
Opfølgning på manglende udførte opgaver – Automatisk påmindelse og opfølgning sikrer, at intet bliver glemt.

Løn

Effektivitet og gennemsigtighed i økonomien. Få fuldt overblik over saldi, specifikationer og månedsafslutninger. Arkiver nemt og afslut ferieår uden bekymringer – alt dokumenteret og klart.

Funktion Basic Flex
Måneds afslutning på kun 5-8 minutter – Effektiv afslutning af løn – dokumenteret og uden fejl.
Saldi (overblik over ferie m.m.) – Overblik over ferie, overarbejde og afspadsering – altid ajourført.
Lønspecifikationer – Medarbejdere kan selv hente deres specifikationer digitalt – mindre administration.
Løn mapning til løn udbyder – Integration med jeres lønudbyder – undgår dobbeltindtastning.
Løn arkiv på klinik niveau – Ledelsen har fuldt historisk overblik over lønkørsler på klinikniveau.
Løn arkiv på medarbejder niveau – Hvor medarbejderen selv kan se sine saldoer og historiske specifikationer.
Afslutning af ferieår med overførelse af timer – Nemt og automatisk overførsel – minimerer fejl og sikrer gennemsigtighed.
CSV integration – Muliggør import/eksport af løndata til andre systemer.
API integration – Muliggør import/eksport af løndata til andre systemer. Tilvalg

Statistik

Fra registreret tid pr. klinik og medarbejder til gennemsnitligt fremmøde og forskudttid. Statistikmodulet skaber indsigt, så I kan træffe beslutninger på et trygt og dokumenteret grundlag.

Funktion Basic Flex
Registreret tid pr. klinik – Overskuelig oversigt på klinikniveau af nedenstående 3 punkter – grundlag for planlægning og budgettering.
Registreret tid pr. medarbejder – Indblik i individuelle arbejdsindsatser og mønstre.
Fraværsstatistik – Overblik over sygefravær og ferie – kan bruges til forbedringstiltag.
Fremmødestatistik – Analyse af mødestabilitet på klinik- og medarbejderniveau.
Forskudttid – Overvågning af forskudt arbejdstid i forhold til overenskomster og regler.
Gns. fremmøde (48-timers regel) – Overblik og dokumentation af overholdelse af arbejdstidsregler.

Kontrakter

Samlet overblik over klinikkens vigtige relationer – både internt og eksternt. Effektivitet i kontakthåndtering giver tryghed i hverdagen.

Funktion Basic Flex
Kontaktregister – Samler alle kontaktpersoner og oplysninger ét sted – altid opdateret.
Samlet overblik over relationer – Forbind medarbejdere, leverandører og samarbejdspartnere i ét system.

CD AI

Jeres digitale assistent, der hjælper jer med at gøre komplekse opgaver enkle. AI giver jer mere tid til det vigtigste – patienterne – og sikrer at ingen detaljer går tabt.

Funktion Basic Flex
AI-assistent til kvalitet og planlægning – Under løbende udrulning – assisterer i planlægning og kvalitetsstyring. Nye funktioner tilføjes løbende. Tilvalg

Customer Success

Jeres partner i succes med ClinicDrive – vi sikrer, at I får fuldt udbytte af systemet fra dag ét.

Funktion Basic Flex
Best in Class implementering – Vi hjælper jer hele vejen gennem implementeringen – fra opsætning til træning af medarbejdere – så I oplever en tryg og problemfri opstart.
ClinicDrive Academy – Adgang til et omfattende læringsunivers med guides, træningsmateriale og e-learning, så alle kan komme godt i gang og udnytte systemet fuldt ud.
ClinicDrive Support – Vores dedikerede supportteam er altid klar til at hjælpe jer – både når det handler om tekniske spørgsmål og når der er brug for sparring om klinikdrift.
Tilfredshedsgaranti – Vi er så sikre på, at I bliver glade for ClinicDrive, at vi tilbyder fuld refundering af abonnementet, hvis I ikke er tilfredse efter at have fulgt vores succesguide.
Chat bot – Karla – Intelligent chatbot, der hurtigt kan svare på de mest almindelige spørgsmål, guide jer i systemet og give jer support 24/7.

GDPR

Tryghed i hver detalje – sikker håndtering og opbevaring af alle jeres data.

Funktion Basic Flex
Personlig kode, med mulighed for to-faktor – Høj sikkerhed via personlige loginoplysninger – og ekstra tryghed med valgfri to-faktor-godkendelse.
Adgang til ClinicDrive ved godkendelse af admin – Administrator godkender alle nye brugere, så I har fuld kontrol over, hvem der får adgang til systemet.
Automatisk blokeret adgang ved opsigelse – Når en medarbejder stopper, lukkes adgangen automatisk, så data altid er beskyttet.
Anonymisering af data på tidl. Ansatte efter 5 år – Medarbejderdata anonymiseres automatisk efter 5 år, men kan forlænges til 10 år i tilfælde af tvister – fuld GDPR-compliance.

Tilgængelighed

Altid ved hånden – adgang til ClinicDrive når og hvor det passer jer.

Funktion Basic Flex
Web app, gemmer alt i skyen/ er altid tilgængeligt – Altid adgang til de nyeste data – sikkert lagret i skyen, uden behov for installationer.
Tablet log in på klinikken – Medarbejderne kan logge ind direkte på klinikkens tablet – nemt og hurtigt i en travl hverdag.
Admin adgang fra pc – Administratorer kan styre alle funktioner fra pc – fuldt overblik og kontrol uanset hvor de sidder.
Web app til mobilen – Adgang til ClinicDrive på farten – medarbejderne kan registrere tid, fravær eller tjekke planer direkte fra mobilen.

Klinik netværk

Klinik netværk Basic Flex
Central styring ved mere end 2 klinikker – Adgang til et HQ-platform, hvorfra Kunden kan administrere og overvåge flere klinikker under samme netværk. Tilvalg
Fælles månedsafslutning – Samlet månedsafslutning for løn og personaleadministration på tværs af klinikker. Tilvalg
Tværgående kommunikation – Interne beskeder og opslag mellem klinikker, afdelinger og HQ. Tilvalg
Netværksroller og adgangsstyring – Differentierede brugerrettigheder for HQ-brugere, klinikledere og medarbejdere i netværket. Tilvalg
Best Practice-deling – Mulighed for at udarbejde, vedligeholde og dele best practice-dokumenter, procedurer og beskrivelser på tværs af klinikker. Tilvalg

Bliv en del af fremtidens tandlægebranche

Bliv en del af fremtidens tandlægebranche Basic Flex
Medarbejderbegrænsning (antal medarbejdere) Max og inkl. 10 Uendelig
Klinikabonnement pr. måned (pr. klinik/afdeling) ekskl. moms 1.360 kr. 2.960 kr.
Medarbejderabonnement (pr. medarbejder) pr. måned ekskl. moms 40 kr. 60 kr.
Datalagring over 1 GB > pris pr. 500 MB 75 kr. 75 kr.
Support Gratis Gratis
Onboarding (engangsbeløb) 15.000 kr. 25.000 kr.
Tilvalg pr. måned (pr. klinik/afdeling) ekskl. moms
AI-assistent til kvalitet og planlægning 1.200 kr.
Planlægningsperioder, der passer jeres rytme 140 kr.
API integration 260 kr.

Gør som mange af dine kollegaer i hele landet

Gule stjernerLettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”

Gule stjernerUvurderligt værktøj under vores besøg fra STYRELSEN FOR PATIENT SIKKERHED
“De var imponeret over ClinicDrive’s evne til at konsolidere vigtig information på enkeltvis i systemet og samtidig gøre det tilgængelig for alle vores medarbejdere”

Gule stjernerDet er en fantastisk positiv udvikling
“Vi ser en tendens med øget effektivitet og sikkerhed i tandlægepraksis med ClinicDrive
– det er en fantastisk positiv udvikling”

Gule stjernerDet er helt genialt
“Det er helt genialt at have en samlet platform til at holde styr på bl.a. daglige rutiner, alle klinikkens dokumenter og personaleoplysninger.”

Gule stjernerLettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”

Gule stjernerUvurderligt værktøj under vores besøg fra STYRELSEN FOR PATIENT SIKKERHED
“De var imponeret over ClinicDrive’s evne til at konsolidere vigtig information på enkeltvis i systemet og samtidig gøre det tilgængelig for alle vores medarbejdere”

Gule stjernerVi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Vi har her på klinikken været glade for, at får integreret ClinicDrive i det daglige brug. Vi er især glade for systematiseringen af opgaver, hvilket gør hverdagen lettere, mere overskuelig og mindre presset”

Gule stjernerDet er en fantastisk positiv udvikling
“Vi ser en tendens med øget effektivitet og sikkerhed i tandlægepraksis med ClinicDrive
– det er en fantastisk positiv udvikling”

Gule stjernerDet er helt genialt
“Det er helt genialt at have en samlet platform til at holde styr på bl.a. daglige rutiner, alle klinikkens dokumenter og personaleoplysninger.”

Gule stjernerDet allerbedste
“Det allerbedste er, at vi har manualer på klinikkens mange opgaver i systemet”

Gule stjernerAdministrationstimerne skrumper
“Det kræver lidt indtastning til en start, men snart er man kørende og administrationstimerne skrumper og bliver sjovere!”

Gule stjernerRigtig god og lærerig introduktion
“Jeg har fået en rigtig god og lærerig introduktion til ClinicDrive løsningen”

Vi dækker hele Danmark

Bliv en del af fremtidens tandlægebranche

Hvordan kommer I i gang?

  • Vi starter rejsen sammen

    Første skridt er at kontakte os. Så hjælper vi jer i gang og gennem vores tætte samarbejde sætter vi en klar retning for jeres system.

  • Onboarding, opsætning og undervisning

    Vi opsætter alt med jeres klinikejer og en udvalgt ClinicDrive administrator. Derefter bliver alle onboardet og klædt godt på til at bruge systemet.

  • Vi går live med systemet

    Nu kører systemet, som det skal, og alle er uddannet i at bruge ClinicDrive. Efter det er gået live, kan I altid benytte vores gratis support.

Skriv til os