Statistik
Udforsk yderligere oplysninger for hver af funktionerne.
Udforsk yderligere oplysninger for hver af funktionerne.
Statistik
Med ClinicDrives statistikfunktion har du mulighed for at gå i dybden med klinikkens data og på denne baggrund træffe de rigtige beslutninger for udviklingen af din klinik. Du kan se et samlet overblik over medarbejdernes fravær eller gå i dybden med registreringer for den enkelte medarbejder.
Se underpunkter for beskrivelse af funktionerne under statistik.
Fravær - Medarbejder
I systemet har du mulighed for at få indblik i fraværsstatistikken for en individuel medarbejder. Du kan desuden vælge at fokusere på en enkelt fraværskategori eller årsag, hvis det er relevant.
Centrale aspekter omfatter:
Fravæk - Klinik
Denne fraværsstatistik giver dig mulighed for at få en klar og overskuelig opgørelse af fravær på tværs af alle medarbejdere, i én samlet oversigt. Derudover kan du vælge at fokusere på en specifik fraværskategori eller årsag, hvis det er relevant.
Vigtige punkter inkluderer:
Sygdom
Kapacitetsstyring
Vi dækker hele Danmark
Lettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”
Lettere end jeg havde regnet med
“Det var meget spændende at komme igang med ClinicDrive, og lettere end jeg havde regnet med. Hvis man kender til almen brug af en tablet eller smartphone, så er der ikke den store forskel”
Vi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Vi har her på klinikken været glade for, at får integreret ClinicDrive i det daglige brug. Vi er især glade for systematiseringen af opgaver, hvilket gør hverdagen lettere, mere overskuelig og mindre presset”
Vi kan varmt anbefale ClinicDrive
“Jeg synes virkelig, det er skønt, at der er en elektronisk registrering af min arbejdstid og beregning af ferie/afspadsering. Det giver mig en sikkerhed for, at det bliver opgjort korrekt i henhold til den gældende overenskomst for min faggruppe”
Første skridt er at kontakte os. Så hjælper vi jer i gang og gennem vores tætte samarbejde sætter vi en klar retning for jeres system.
Vi opsætter alt med jeres klinikejer og en udvalgt ClinicDrive administrator. Derefter bliver alle onboardet og klædt godt på til at bruge systemet.
Nu kører systemet, som det skal, og alle er uddannet i at bruge ClinicDrive. Efter det er gået, live kan I altid benytte vores gratis support.
Skomagervej 3C | 7100 Vejle | CVR: 40640665
| Skomagervej 3C
| 7100 Vejle
| CVR: 40640665
| info@clinicdrive.dk
| Facebook
| LinkedIn
| Instagram